Kathushkine kulinárium sa mení…

Drahí priatelia,

toto rozhodnutie vo mne zrelo už dlhšiu dobu, mesiace ma nahlodávalo, čakala som, až ho vnútorne úplne prijmem a potom vám ho predstavím. Ten čas je už tu! Kathushkine kulinárium ako ho poznáte doteraz končí, ale bude žiť a fungovať ďalej, pod mojim osobným blogom Dedinská mať.

Processed with MOLDIV

Prečo som sa tak rozhodla?

  • pretože od narodenia nášho malého Doduška som skôr než kulinárka a gazdinka už len večne nič nestíhajúca matka s radosťami, zážitkami a strasťami, ktoré tento môj novonadobudnuté životné povolanie prináša
  • pretože som chvíle v kuchyni vymenila za naháňanie traktorov po dedine, hľadanie drevených zvieratiek pod gaučom a čvachtanie sa vo vaničke na dvore
  • pretože s malým pobehujúcim lapajom trvá niekedy aj príprava smoothiesu cez dve hodiny
  • pretože okrem tvorby receptov, ešte aj píšem a fotím, a tak som sa rozhodla mať to všetko pekne-krásne na jednom mieste

Čo sa teda vlastne zmení?

Nezmení sa toho až tak veľa. Webovka www.kathushkinekulinarium.sk zatiaľ zostáva aj naďalej aktívna, nájdete na nej naďalej všetky moje chutné zdravé recepty a budú tiež na ňu pribúdať. Prelink na ňu však už nájdete cez moju novú domovskú stránku www.dedinskamat.sk.

Na FB stránke Kathushkine kulinárium však odteraz končím svoju aktivitu a všetky nové recepty už budem publikovať na FB stránke Dedinská mať. Takže si ju určite lajknite, aby ste o nič neprišli.

Verím, že sa na tento môj nový koncept tešíte rovnako ako ja a že mi vašu priazeň zachováte aj do budúcna…

⁃ Kathushka alias Dedinská mať

Oficiálne sa teda Kathushkine kulinárium zmenilo na Dedinskú mať!
www.dedinskamat.sk | #dedinskamatvkuchyni

Pridaj komentár

